Ako reklamovať výrobky

Máte s u nás zakúpeným výrobkom nejaký problém alebo Vám vôbec nedorazil?

Nebuďte z toho smutní, zadajte si u nás reklamáciu a my urobíme maximum, aby sme Vám opäť vykúzlil úsmev na tvári.

Ako na to:

1. Prihláste sa do svojho účtu a v správe zásielok TU vyberte objednávku, ktorá obsahuje reklamovaný výrobok, a kliknite na tlačidlo Zobraziť.

2. Pri vybranom výrobku kliknite na tlačidlo Reklamácia a potom už len vyberajte z predvyplnených možností. Ak reklamáciu vyriešime zaslaním nového výrobku, počítajte opäť s dodacou dobou, ktorá platila pre ten reklamovaný.

3. O priebehu reklamácie Vás budeme informovať emailom. Ak budeme potrebovať akúkoľvek informáciu k reklamácii doplniť, napíšeme Vám tiket.

4. Pokiaľ si vyberiete ako preferovaný spôsob vybavenia reklamácie vrátenia peňazí, vždy Vám ako ospravedlnenie najskôr ponúkneme kupón v hodnote 115% reklamovaného výrobku na ďalší nákup. Ak budete chcieť radšej vrátenie pôvodnej sumy na účet, stačí kupón odmietnuť v emailu alebo TU.

TIP! Ak reklamujete/vraciate poškodený alebo inak nevyhovujúci výrobok, priložte nám do reklamačného formulára jeho fotku najlepšie s obálkou, v ktorej bol doručený. Vo väčšine prípadov po Vás totiž nebudeme vyžadovať zaslanie späť k nám a rovno Vám zašleme nový výrobok alebo vrátime peniaze. Ak budeme zaslanie späť vyžadovať, adresu Vám pošleme tiketom.

UPOZORNENIE! Nezasielajte nám tovar na reklamáciu skôr než vyplníte reklamačný formulár, väčšinou ho totiž ani zaslať späť nevyžadujeme. Ak ste tak už urobili, nelámte si s tým hlavu, zásielku neodmietneme, len počítajte, že bude vybavenie reklamácie trvať o niečo dlhšie. Reklamácie neposielajte na adresu sídla spoločnosti ATEL, s.r.o., tam preberáme poštu len 2 mesačne. Reklamácie neposielajte na dobierku, takéto zásielky musíme odmietať a vráti sa Vám späť.