veľká súťaž

ZĽAVA 10% v košíku pri nákupe nad 20 € a 20% pri nákupe nad 60 €

  • Objednávka - Stav objednávky
  • Dodacia doba
  • Reklamácia / Vrátenie tovaru
  • Zákaznícky účet, vytvorenie objednávky
  • Spôsoby platby
  • Věrnostní body
  • Doručovanie zásielok
  • Predajný doklad
  • Poštovné
  • Tovar - špecifikácia
  • Odber emailového spravodaja
    • V akom stave je moja objednávka, kedy príde tovar
    • V akom stave je Vaša objednávka najrýchlejšie zistíte vyplnením formulára:

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Doba dodania uplynula a tovar nedorazil, ako postupovať?
    • Najprv si prosím overte, že obvyklá dodacia lehota 10-40 dní (u skladovek do ČR 2 dni, do SR 3 dni) uplynula odo dňa odoslania tovaru dodávateľom, nie odo dňa vytvorenia objednávky. O dni odoslania tovaru Vás informujeme vždy emailom. Email obsahuje aj informáciu ohľadom odhadovaného dátumu doručenia. Vzhľadom k tomu, že tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov, môže byť doručený postupne vo viacerých zásielkach. A každá zásielka teda môže a v praxi máva rozdielne dátumy odoslania. Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. V tomto prípade sa prosím čo najskôr zastavte na pobočke Vašej pošty, či tam zásielka nie je uložená, aby sa nevrátila z dôvodu nevyzdvihnutia. Ak doba dodania uplynula a zásielka Vám nedorazila a nie je ani na pošte, zadajte reklamáciu dodanie podľa návodu TU, zašleme Vám tovar znovu alebo vrátime peniaze podľa Vašej voľby.

    • Ako dlho trvá dodanie?
    • Dodacia lehota je zvyčajne 10-40 dní od dátumu odoslania, nie odo dňa vytvorenia objednávky. Dodacia lehota je dlhá, pretože sa tovar odosiela priamo od zahraničných dodávateľov k Vám, našim zákazníkom. To sa nevzťahuje na tovar s označením "Skladovka" a "Výpredaj", pri ktorých dodacia lehota je 2 dni (3 dni na Slovensko) od dátumu odoslania. O dátume odoslaní Vás vždy informujeme emailom. Ak si v jednej objednávke objednáte skladovku a tovar od zahraničného dodávateľa, každá položka Vám dorazí zvlášť v dodacej lehote príslušnej položky. Tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov, lebo spolupracujeme s mnohými zahraničnými dodávateľmi. Preto môže byť doručené postupne vo viacerých zásielkach.

    • Kedy dorazí objednávka?
    • Skladovky doručujeme do 2 dní po ČR a do 3 dní po SR od odoslania, ostatní sortiment doručujú zahraniční dodávatelia zvyčajne v lehote 10-40 dní od odoslania. V deň odoslania jednotlivých produktov z Vašej objednávky Vám zasielame informačné emaily. Tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov. Preto môže byť doručené postupne vo viacerých zásielkach. Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. Ak ste si objednal/a tovar od zahraničného dodávateľa a zásielka nedorazila do 10-40 dní od emailom avizovaného odoslania, odporúčame sa zastaviť na pobočke Vašej pošty, aby sa zásielka nevrátila odosielateľovi z dôvodu nevyzdvihnutia. Kontaktujte nás až v prípade, keď uplynie celá dodacia lehota.

    • Možno platiť zloženkou?
    • Zloženkou môžu platiť zákazníci z ČR i SK.

      Ako majiteľa účtu uveďte:
      Ateli, s.r.o.
      Habrmannovo nám. 794/5
      Plzeň, 312 00.
      Ako Variabilný Symbol uvádzajte vždy číslo objednávky, ak ho neuvediete, nebude možné platbu s objednávkou spárovať. Ak je vyžadovaný názov banky, uveďte: FIO banka, a.s.

    • Nechodia mi od Vás žiadne emaily o stave objednávky
    • Pokiaľ Vám od nás nechodia žiadne emaily o priebehu vybavenia objednávky, skontrolujte si najprv, či nemáte plnú schránku. Ak je miesto v schránke v poriadku, skontrolujte prosím hromadnú či nevyžiadanú poštu. Potom si v zákazníckom účte skontrolujte, či ste správne zadali emailovú adresu TU. Ak je oboje v poriadku alebo sa Vám do zákazníckeho účtu nejde prihlásiť, kontaktujte nás prostredníctvom zákazníckeho servisu. Priebeh vybavenia objednávky môžete po prihlásení sledovať tiež TU

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Dostupnosť produktov
    • ďakujeme za Vašu otázku ohľadom dodacie doby produktov.

      Ak je u produktu informácia Dostupné u dodávateľa, dodacia lehota je zvyčajne 20-45 dní odo dňa odoslania.
      Ak je u produktu informácie sklade, dodacia lehota je 3 dni.
      Prosím riaďte sa údajmi, ktoré sú u produktov uvedené.

      V prípade otázok ku konkrétnemu produktu, nám prosím zašlite jeho kód, ktorý nájdete pod názvom produktu.

    • Keď je tovar skladom, kedy ho dostanem?
    • Do košíka je možné vložiť a objednať len tovar, ktorý je fyzicky skladom u nás (skladovky) alebo u dodávateľa. Skladovky doručujeme do 2 dní (3 dní na Slovensko) od odoslania, ostatní sortiment doručujú zahraniční dodávatelia v obvyklej lehote 10-40 dní od odoslania. V deň odoslania jednotlivých produktov z Vašej objednávky Vám zasielame informačné emaily. Tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov. Preto môže byť doručené postupne vo viacerých zásielkach. Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. Ak ste si objednal/a tovar od zahraničného dodávateľa a zásielka nedorazila do 10-40 dní od emailom avizovaného odoslania, odporúčame sa zastaviť na pobočke Vašej pošty, aby sa zásielka nevrátila odosielateľovi z dôvodu nevyzdvihnutia. Kontaktujte nás až v prípade, keď uplynie celá dodacia lehota.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Odstoupení od smlouvy
    • Odstoupit od smlouvy je možné buď ještě před odesláním zboží prodejcem nebo až po jeho doručení dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona 89/2012 Sb. občanský zákoník.

      Pokud byste si s čímkoliv nevěděl/a rady, kontaktujte náš zákaznický servis, rádi Vám pomůžeme.

      Vaše reklamácie

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Ako reklamovať, vrátiť alebo vymeniť tovar?
    • Reklamovať tovar u nás je naozaj jednoduché. Reklamáciu si zadajte vo svojom účte TU. V reklamačnom formulári si vyberiete konkrétnu objednávku, kliknite na ukázať a pri produkte, ktorý chcete reklamovať, kliknite na Reklamácia. Ďalej vyberte počet kusov a postupujte podľa pokynov. Ďalej si zvolíte, akým spôsobom chcete reklamáciu riešiť, či výmenou produktu (pokiaľ je stále skladom), či preferujete vrátenie peňazí. Ak by ste si s čímkoľvek nevedel / a rady, kontaktujte náš zákaznícky servis, s reklamáciou Vám pomôžeme.

      Vaše reklamácie

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Nemôžem sa prihlásiť, zabudol(a) som heslo
    • Ak sa nemôžete prihlásiť na svoj účet, prejdite na tento odkaz TU a vyplňte svoju emailovú adresu. Na email Vám príde unikátny odkaz, po jeho prekliknutí si zadáte nové heslo. Ak Vám žiadny email nepríde, je možné, že máte napr. Plnú schránku, alebo u nás s týmto emailom zaregistrovaní vôbec nie ste. To si overíte jednoducho, keď si skúsite vytvoriť účet TU. Pokiaľ Vám pôjde zadať Vaše emailová adresa, tak u nás doposiaľ registrovaná nebola.

    • Ako vytvoriť novú objednávku?
    • Ak ste u nás už nakupovali, prihláste sa do svojho účtu, vložte si tovar do košíka, prejdite k pokladni a pokračujte krok za krokom. Pokiaľ sa jedná o Váš prvý nákup, vložte tovar do košíka, kliknite na tlačidlo Pokračovať a zadajte svoj e-mail. Po vyplnení e-mailu kliknite opäť na Pokračovať a vyplňte svoju adresu, vymyslite si a vyplňte heslo zákazníckeho účtu, v ktorom budete môcť sledovať priebeh vybavenia objednávky. Potom sa tlačidlom Pokračovať postupne preklikajte na Súhrn objednávky. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo Pokračovať. Teraz objednávku uhraďte podľa platobných údajov, ktoré sa Vám zobrazia. Všetky údaje o objednávke Vám taktiež zašleme emailom.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Ako môžem platiť? Možno platiť dobierkou?
    • Platiť možno on-line kartou, bankovým prevodom, vkladom peňazí do FIO banky alebo poštovou poukážkou typu A. Platobné pokyny sa Vám zobrazia po dokončení objednávky, sú zaslané na Váš mail a možno ich tiež nájsť v sekcii Môj účet -> Moje objednávky. Platba dobierkou je možná len pri výrobkoch z kategórie Skladovky TU. Dobierka u ostatných produktov nie je možná z podstaty fungovania nákupnej galérie, lebo spolupracujeme s mnohými zahraničnými dodávateľmi, od ktorých je tovar zasielaný priamo Vám, našim zákazníkom. Jedna objednávka teda môže byť expedovaná hneď z niekoľkých skladov a u zahraničných zásielok nie je služba dobierky jednoducho vôbec dostupná. Ak sa bojíte platiť vopred, môžete si nás preklepnúť na Heurece: TU alebo mrknúť do sekcie Skladovky a objednať si Skladovku na dobierku.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Jak funguje věrnostní systém?
    • Omlouváme se, ale uplatňování kreditů není z technických důvodů možné. Na opravě již pracujeme.
      Po zaplacení se na Váš účet připíšou kredity v hodnotě 10% z ceny nákupu, které lze poté uplatnit při další objednávce, a to ve výši 10% ceny nové objednávky.
      Kredity mají dobu expirace, která je nyní pozastavena, takže se nemusíte bát, že vyprší, uplatnit je můžete až po spuštění věrnostního systému.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Dostupnosť produktov
    • ďakujeme za Vašu otázku ohľadom dodacie doby produktov.

      Ak je u produktu informácia Dostupné u dodávateľa, dodacia lehota je zvyčajne 20-45 dní odo dňa odoslania.
      Ak je u produktu informácie sklade, dodacia lehota je 3 dni.
      Prosím riaďte sa údajmi, ktoré sú u produktov uvedené.

      V prípade otázok ku konkrétnemu produktu, nám prosím zašlite jeho kód, ktorý nájdete pod názvom produktu.

    • Bezpečnosť zásielok
    • Vážení zákazníci, asi ste už zaznamenali, že sa na svete objavil koronavírus, ktorý je v súčasnej dobe veľkým problémom. Z dôvodu šírenia tejto nákazlivej choroby bolo na celom svete pristúpené mnoho bezpečnostných opatrení, ktoré možno pocítite aj Vy. "Je možné nakaziť sa koronavírusom, ak si nechám poslať tovar zásielkou z čínskych obchodov? V tomto prípade sa nie je čoho obávať. " Virtuálna galéria Andelco.sk sleduje informácie ministerstva zdravotníctva, Svetovej poštovej únie a odporúčania Svetovej zdravotníckej organizácie a robí všetko preto, aby Váš nákup bol bezpečný, pohodlný a bezstarostný. (Viac informácií TU) V súvislosti s bezpečnostnými opatreniami v oblasti najmä leteckej prepravy a mimoriadnych opatrení pri kontrolách tovaru je možné, že doručenie práve Vašej objednanej zásielky bude mať meškanie.
      S touto situáciou sa v súčasnej dobe potýka väčšina obchodníkov z postihnutých oblastí touto chorobou. Máte otázky ohľadom Vašej objednávke, alebo Vám nebola doručená včas? Kontaktujte nás, sme pripravení odpovedať na Vaše otázky a vyriešiť vzniknutú situáciu. Do chvíle, než za Vašu objednávku vzniknú náklady alebo kým dodávateľ neodošle zásielku k Vám, máte možnosť ju zrušiť. Zrušiť, alebo zistiť stav objednávky môžete prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. V akom stave je Vaša objednávka najrýchlejšie zistíte vyplnením formulára:

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Prišla len časť objednávky, čo s tým?
    • Tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov. Preto môže byť doručený postupne vo viacerých zásielkach. Pokiaľ Vám teda dorazila zatiaľ len časť tovaru, bez obáv počkajte na doručenie zvyšnéj časti objednávky. Kontaktujte nás až v prípade, keď uplynie celá dodacia lehota. Priebeh odoslania jednotlivých položiek s odhadovaným dátumom doručenia zo svojej objednávky najrýchlejšie zistíte vyplnením formulára:

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Prečo nie je možný osobný odber?
    • Osobný odber nie je možný z podstaty fungovania nákupnej galérie, lebo spolupracujeme s mnohými zahraničnými dodávateľmi, od ktorých je tovar zasielaný priamo z ich skladov k Vám, našim zákazníkom. Tým dosahujeme nízke ceny. Osobne však nemožno vyzdvihnúť ani skladovky, ktoré máme na sklade v plzeni, nedisponujeme totiž výdajnú kapacitu - priestorovú ani personálnu, pretože sa snažíme znižovať náklady, aby sme Vám mohli ponúkať naše produkty za výhodné ceny.

    • Colné konanie
    • Máte obavy z dodatočného doplácaní DPH alebo CLA, ak Vám bude zaslaný balík z Ázie? Nemusíte! Vaša cena je konečná a viac neplatíte.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Kde naleznu prodejní doklad, záruční list?
    • Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže. Prodejní doklad na Skladovky vystavuje společnost ATELI Goods, s.r.o.. Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Je poštovné naozaj ZADARMO?
    • Poštovné je od 69 Kč na všetky objednávky.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Chýbajú Vám k produktu informácie?
    • Pri každom produkte sa môžete prekliknúť na → Diskusia k produktu, kde môže byť táto otázka už zodpovedaná, alebo môžete svoju otázku k produktu priamo vložiť. Po spracovaní Vášho dotazu Vás budeme s odpoveďou kontaktovať na email, prípadne bude informácia o produkte doplnená. Pokiaľ Vám nejaká informácia u produktu nie je jasná, taktiež vložte komentár do Diskusia k produktu, či kontaktujte náš zákaznícky servis.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Ako znížim početnosť či zruším odber newsletterov a ako ho znova obnovím?
    • Ak si prajete znížiť frekvenciu zasielanie našich newsletterov na 1 týždenne alebo odber úplne zrušiť, kliknite naspodku ľubovoľného newslettera na príslušné odhlasovacie tlačidlo začínajúce textom "Pre zrušenie zasielanie noviniek z nákupnej galérie Andelco.sk kliknite TU". Ak si vyberiete zasielať newsletter raz týždenne, budeme Vám posielať iba tie najobľúbenejšie ponuky medzi našimi zákazníkmi. Ak si odber úplne zrušíte a budete ho chcieť obnoviť, môžete tak urobiť vo svojom účte TU.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku

Je nám ľúto, ale takúto otázku v databázi nemáme. Skúste otázku formulovať inak alebo ju vyhľadať nižšie. Pokiaľ ju nenájdete, kontaktuje nás prostredníctvom zákazníckeho servisu.

Nenašli ste svoju otázku? Napíšte nám.



  • Priložiť súbor

* Povinne vyplnené polia