Kladiete si otázku, ako vlastne funguje Andelco.sk?

1. Ako je to s reklamáciou?

1.1 Uvedomujeme si, že zasielať tovar na reklamáciu späť dodávateľovi do Ázie vyjde bežného spotrebiteľa neprimerane draho a hlavne to dlho trvá.

1.2 Preto sme sa rozhodli sprostredkovať aj vybavovanie reklamácií. Zákazník začne reklamáciu vytvorením reklamačného tiketu. Potom od nás obdržia adresu, samozrejme v ČR, kam tovar zašle a zvyšok už vybavíme, ako pri nákupe v bežnom e-shopu. Pre urýchlenie reklamačného konania vo väčšine prípadov necháme dodávateľa zaslať rovno tovar nový.

1.3 Čo keď sa napr. stratí zásielka pri preprave? V takom prípade berieme na seba všetku zodpovednosť a na naše náklady necháme dodávateľa zaslať tovar znova.

2. Ako môže zákazník za tovar platiť?

2.1 Objednávku je možné platiť prevodom na účet alebo poštovou poukážkou typu A, alebo formou dobierky.

Ak máte akékoľvek iné otázky alebo pripomienky ohľadne toho ako funguje proces objednávky, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom zákaznického servisu.